Regulamin sklepu
Właścicielem sklepu internetowego Caterina.pl (dalej Sklep) jest:
Nal sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Paca 37, wpisaną pod numerem KRS 0000759061 do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. ST. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posiadającą numer NIP: 7010893150, REGON: 381822511(dalej: Nal sp. z o.o.).
I. DEFINICJE
Nal - właściciel sklepu internetowego, Sprzedający,
Klient - nabywcę będący osobą fizyczną określoną w art. 22¹ KC, dokonującą zakupu w sklepie internetowym w celu nie związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą bądź zawodową,
Konto – indywidualne konto Klienta, pozwalające na dokonywanie zamówień Towaru,
Sklep – sklep internetowy, którego właścicielem jest Nal, stanowiący platformę służącą zawieraniu umów sprzedaży pomiędzy Nal a Klientem,
Towar – odzież i akcesoria oferowane przez Sklep.
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Warunkiem korzystania ze Sklepu i składania zamówień na Towar, jest wyrażenie zgody przez Klienta na postanowienia Regulaminu. Korzystanie przez Klienta ze Sklepu oznacza, iż uważnie zapoznał się on z treścią Regulaminu, akceptuje Regulamin i wyraża zgodę na jego postanowienia.
- Zamówienia można składać poprzez stronę internetową Sklepu www.sklep.caterina.pl, drogą e-mailową pod adresem:sklep@caterina.pl oraz telefonicznie pod numerem: +48 513 735 375.
- Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Polski.
- Ceny Towarów znajdujących się w Sklepie podane są w złotych polskich i zawierają VAT.
- Cena podana przy każdym Towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów znajdujących się w ofercie, jednak nie dotyczy to Towaru prawidłowo zamówionego przez Klienta.
- Wszystkie Towary znajdujące się w Sklepie są fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych i prawnych.
- Wszelkie rabaty od cen przedstawionych w sklepie regulowane są odrębnym Regulaminem Oferty Rabatowej.
- Towary widoczne na stronie internetowej Sklepu nie są ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.
- Każde zamówienie złożone przez Klienta wymaga potwierdzenia ze strony Sklepu.
III. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, z wyłączeniem okresów przerw technicznych. O przerwach technicznych Klient informowany jest poprzez informację zamieszczoną na stronie Sklepu.
- Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 15 i w dni wolne od pracy realizowane są w pierwszym dniu roboczym następującym po tych dniach.
- Do złożenia zamówienia wymagana jest rejestracja Klienta.
- Do rejestracji Klienta i realizacji zamówienia konieczne jest podanie danych kontaktowych (imię i nazwisko, telefon, e-mail) oraz adresu miejsca dostawy (ulica, kod pocztowy, miasto). W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych, sprzedający podejmie próbę kontaktu z Klientem w celu ich uzupełnienia lub weryfikacji. W takim przypadku, gdy kontakt z Klientem nie będzie możliwy, sprzedający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia.
- O każdorazowym odstąpieniu od realizacji zamówienia, zgodnie z warunkami Regulaminu, Sprzedawca zobowiązany jest powiadomić Klienta ze wskazaniem przyczyny.
- Zrealizowane zamówienie zostanie potwierdzone wiadomością e-mail przesłaną na adres e-mail zamieszczony w formularzu zgłoszeniowym.
- Wszystkie Towary oferowane na stronie internetowej sklepu są towarami dostępnymi. W wyjątkowych przypadkach, gdy zamówiony Towar nie będzie dostępny, sprzedający skontaktuje się z Klientem (telefon, e-mail), nie później niż w terminie 7 dni od momentu stwierdzenia braku towaru, w celu ewentualnej zmiany zamówionego Towaru, anulowania zamówienia lub uzgodnienia orientacyjnego czasu jego realizacji.
- Zrealizowane zamówienie zostanie potwierdzone wiadomością e-mail przesłaną na adres e-mail zamieszczony w formularzu zgłoszeniowym z podaniem daty wysyłki Towaru.
IV. WARUNKI PŁATNOŚCI
- Za zakupiony Towar można zapłacić wybierając dowolny sposób dostępny i aktywny w danym momencie dla określonych transakcji w Sklepie: płatność elektroniczna on - line, przelew bankowy lub płatność za pobraniem.
- Płatność elektroniczna (on-line)- zapłata na stronach Sklepu za pośrednictwem firmy PayU S.A. właściciela serwisu www.payu.ploraz firmy PayPal, właściciela serwisu www.paypal.com, realizujących płatności internetowe. W ramach tego typu płatności można płacić kartą kredytową lub płatniczą albo dokonać płatności przelewem elektronicznym. Przyjęcie zamówienia do realizacji i wysyłka Towaru przez Sklep może się odbyć wyłącznie po potwierdzeniu autoryzacji transakcji przez operatora rozliczającego ten typ płatności.
- Przelew tradycyjny następuje na rachunek Sklepu internetowego (nr rachunku 52 1240 6159 1111 0010 8848 2933.) jednak nie później niż 5 dni od daty potwierdzenia zamówienia. Po upływie tego czasu niezapłacone zamówienie zostanie anulowane.
- Towar jest wysyłany po wpłynięciu środków na konto z zastrzeżeniem terminów wskazanych w par. V pkt 4
- Płatność za pobraniem oznacza, że Klient płaci za towar kurierowi w momencie otrzymania przesyłki.
V. DOSTARCZENIE TOWARU
- Miejscem wykonania umowy jest miejsce dostawy wskazane przez Klienta.
- Zamówione Towary są dostarczane za pośrednictwem kuriera. Opłata za przesyłkę kurierską wynosi 13 PLN brutto w przypadku płatności elektronicznej online lub płatności przelewem bankowym oraz 13 PLN brutto w przypadku przesyłki pobraniowej.
- W dniu dostarczenia przesyłki firma kurierska wysyła do Klienta wiadomość sms z numerem telefonu do kuriera.
- Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych od momentu potwierdzenia płatności za zamówiony Towar. W przypadku płatności za pobraniem, czas realizacji zamówienia wynosi również do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
- W celu uniknięcia nieporozumień, zaleca się, by Klient dokonał sprawdzenia stanu Towaru niezwłocznie po dostarczeniu przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń mogących powstać w transporcie, wskazanym jest by Klient sporządził wraz z kurierem/listonoszem odpowiedni protokół oraz niezwłocznie zawiadomił o tym fakcie Sklep.
VI. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Klient zawierający umowę poza salonem sprzedaży ma prawo odstąpienia, bez podania przyczyny, od umowy kupna Towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru. Akceptacja postanowień Regulaminu jest równoznaczna w skutkach z poinformowaniem Klienta o prawie odstąpienia od umowy w powyżej wskazanym terminie. Wzór odstąpienia od umowy stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (pobierz).Klient może również odstąpić od umowy, składając stosowne oświadczenie drogą mailową, przy czym w celu usprawnienia procesu odstąpienia od umowy w ten sposób, Klient proszony jest o przesłanie drogą mailową, wypełnionego wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy (pobierz).
- Do oświadczenia należy dołączyć paragon będący dowodem dokonania zakupu.
- Korzystając z prawa odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest odesłać Towar na własny koszt. W przypadku gdy Klient nie złożył oświadczenia o odstąpieniu od umowy droga mailową, wraz z odesłaniem Towaru Klient zobowiązany jest również przesłać pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy wskazując numer rachunku bankowego, na które ma być zwrócona kwota ceny Towaru i koszt jego dostawy do Klienta.
- Zwrot jest możliwy tylko wtedy, gdy Towar znajduje się w stanie nienaruszonym i nie nosi śladów używania, zawiera wszystkie elementy, z którymi był dostarczony.
- Zwrotowi nie podlega poniesiony przez Klienta koszt odesłania Towaru.
- Pieniądze stanowiące 100% ceny zakupu Towaru zwracane są przelewem na wskazane przez Klienta konto bankowe niezwłocznie po dokonaniu prawidłowego zwrotu, nie później niż w terminie do 14 dni roboczych. W przypadku, gdy na zakupiony Towar została wystawiona faktura VAT, termin 14 dni liczony jest od daty zwrotu do sklepu podpisanej przez Klienta faktury korygującej.
- Zwrotu należy dokonać na adres salonu podany w przesyłce z otrzymanym towarem.
VII. REKLAMACJE
- Wszystkie Towary objęte są 24 (dwudziesto-cztero) miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność Towaru z umową na warunkach wynikających z ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
- Reklamację można złożyć w drodze elektronicznej poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie internetowej Sklepu lub w formie listu poleconego na adres: Sklep Internetowy Caterina, ul. Wilsona 46, 05-840 Brwinów.
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko, adres e-mail, pod którym Klient występuje w Sklepie, opisanie transakcji, której reklamacja dotyczy lub innych okoliczności uzasadniających reklamację, a także konkretne żądanie Klienta związane ze składaną reklamacją. Wzór reklamacji (pobierz).
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sklep zwraca się do Klienta składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Reklamacje rozpoznawane są w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru wraz z dokładnie sprecyzowaną przyczyną reklamacji. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą korespondencji elektronicznej, na adres przypisany do Konta lub wskazany w reklamacji lub w zamówieniu w przypadku braku Konta.
- Gdy wymiana bądź naprawa Towaru okaże się możliwa, Sklep powiadomi o tym Klienta oraz przekaże wszelkie informacje dotyczące dalszego toku postępowania.
- W przypadku odrzucenia reklamacji Sklep powiadomi o tym Klienta drogą elektroniczną podając powody tej decyzji.
- W przypadku uznania, koszty składanych reklamacji ponosi Sklep.
- Zwrot należności w przypadku uznania reklamacji nastąpi na wskazany przez Klienta rachunek bankowy niezwłocznie po rozpoznaniu reklamacji, nie później niż w terminie 7 dni. Jeżeli Sklep wystawił Klientowi na jego żądanie fakturę, zwrot należności za zakupiony Towar dokonany zostanie niezwłocznie po otrzymaniu przez Sklep odesłanej przez Klienta faktury korygującej.
VIII. WARUNKI PROMOCJI PROGRESYWNEJ
- Promocja Progresywna polega na uzyskaniu coraz wyższego rabatu przy jednorazowym zakupie większej ilości produktów.
- Zakres działania Promocji, czas jej trwania oraz wysokości rabatów określane są każdorazowo na banerze informacyjnym umieszczonym na stronie głównej Sklepu.
- Po włożeniu kilku produktów do koszyka, system nalicza rabaty wg wysokości cen detalicznych, najwyższy rabat zawsze przysługuje produktowi o najniższej cenie.
- Promocja nie łączy się z rabatami przysługującymi Stałym Klientkom oraz innymi akcjami promocyjnymi.
- W przypadku wymiany lub zwrotu części zakupionych produktów w Promocji, wysokość rabatów zostanie ponownie przeliczona, zgodnie z obowiązującymi zasadami promocji.
- Skorzystanie z promocji jest równoznaczne z akceptacją warunków Promocji Progresywnej.
IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- W wyniku złożenia zamówienia przez Klienta Nal uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych Klienta w celu realizacji umowy sprzedaży Towaru, z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa danych określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. - o ochronie danych osobowych. Dane te będą wykorzystywane w celu ewidencji sprzedaży Towaru i kontaktu z Klientem, w tym w celu informacji o ofercie, promocjach, archiwizacji, a także w celach marketingowych dotyczących usług i produktów oferowanych przez Sklep. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
- Nal nie udostępni danych osobowych Klientów podmiotom trzecim w celu ich przetwarzania i wykorzystywania na potrzeby marketingowe. Klient dysponuje prawem wglądu do swoich danych oraz prawem ich aktualizacji i poprawiania. Aby wykorzystać powyższe uprawnienia lub w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z ze Sklepem e-mailem na adres: sklep@caterina.pl.
- Dane osobowe Klientów mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.
- Sklep zapewnia Klientom których dane osobowe przetwarza, realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych i ich poprawiania oraz prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych na zasadach określonych właściwymi przepisami. W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych, Klient ma w szczególności prawo do wniesienia żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, gdy Sklep zamierza je przetwarzać w celach marketingowych.
- Szczegóły dotyczące zarządzania danymi osobowymi klientów opisane są w POLITYCE PRYWATNOŚCI.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Postanowienia Regulaminu nie mają zastosowania w odniesieniu do przedsiębiorców w zakresie prowadzonej przez nich działalności gospodarczej.
- Regulamin jest częścią zawieranej przez Nal oraz Klienta umowy sprzedaży.
- Treść Regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem w momencie złożenia przez Klienta zamówienia.
- Nal przysługuje prawo zmiany Regulaminu. Sklep zobowiązuje się na 14 dni, przed dniem wprowadzeniem zmiany Regulaminu, w formie wiadomości e-mail przekazywanej na adres e-mail Klienta, do poinformowania o zmianie oraz planowanej dacie zmiany Regulaminu. Informacja przekazywana Klientowi zawierać będzie treść wprowadzanych zmian oraz jednolity tekst Regulaminu, w formie pozwalającej na jego przechowywanie i odtwarzanie w zwykłym toku czynności.
- Prośba o akceptację zmiany Regulaminu, będzie przesyłana na adres e-mail Klienta, wraz z wiadomością o zmianie Regulaminu, o której mowa w pkt 4 powyżej, zaś w przypadku nie dokonania akceptacji w tej formie, Klient zostanie poproszony o akceptację zmiany Regulaminu, przy logowaniu na Konto.
- Zmieniony Regulamin, będzie obowiązywał Klienta, z nadejściem dnia określonego we wiadomości nadesłanej klientowi, zgodnie z pkt 4 powyżej i po zaakceptowaniu zmienionego Regulaminu przez Klienta, w sposób określony w pkt 5 powyżej.
- Braku akceptacji zmienionego Regulaminu przez Klienta, nie uniemożliwia Klientowi korzystania ze Sklepu i składania zamówień na Towar.
- Zmiany Regulaminu nie mogą naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Sklepu.
- Aktualna wersja Regulaminu dostępna jest również w formacie pdf (pobierz) wraz z datą, od której obowiązuje.
- Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów sprzedaży między firmą Nal a Klientem w przypadku sporu sądowego, będą rozstrzygane przed właściwym miejscowo i rzeczowo sądem powszechnym. Strony dołożą starań, w celu polubownego rozstrzygnięcia sporu.
- Informacje, znaki firmowe oraz zdjęcia Towarów umieszczone na stronie internetowej stanowią własność firmy Nal. Zabrania się kopiowania, rozpowszechniania lub wykorzystywania ich do jakichkolwiek celów reklamowych, promocyjnych lub innych bez zgody właścicieli.
- W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego
- ( Dz. U. z 1964, nr 16, poz. 93) oraz przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. - o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. - o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego.