Caterina Leman Club

KLUB STAŁEJ KLIENTKI

REGULAMIN DLA SALONÓW

 

I. DEFINICJE
1. Spółka – spółka działająca pod firmą: NAL spółka z o.o. (KRS 0000759061) z siedzibą w Warszawie ul. Michała Paca 37, 04-386 Warszawa.
2. Salon – salon sprzedaży odzieży damskiej, stanowiący własność Spółki NAL sp. z o.o. lub będący w sieci partnerskiej. Aktualna lista Salonów znajduje się na stronie internetowej Spółki www.caterina.pl 3. Program Lojalnościowy – program prowadzony przez Spółkę, mający na celu nagradzanie Uczestników – rabatem i innymi okazjonalnymi upustami, bonusami oraz kartami podarunkowymi, na warunkach określonych w Regulaminie.
4. Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady i warunki prowadzenia Programu Lojalnościowego.
5. Uczestnik – osoba fizyczna biorąca udział w Programie Lojalnościowym, która zobowiązała się do przestrzegania Regulaminu poprzez złożenie pisemnej akceptacji warunków Regulaminu na Karcie Rejestracyjnej lub zaznaczeniem odpowiednich checkboxów na stronie internetowej sklepu on line Spółki.
6. Klub Stałej Klientki – ekskluzywny klub klientek, nagrodzonych zgodnie z Regulaminem rabatem w ramach Programu Lojalnościowego.
7. Konto – konto Uczestnika prowadzone elektronicznie w systemie sprzedażowym, zapisujące zakupy w Salonie, ich wartość i częstotliwość.


II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin określa zasady uczestnictwa w Programie Lojalnościowym pod nazwą: Klub Stałej Klientki.
2. Organizatorem Programu Lojalnościowego jest podmiot działający pod firmą: NAL spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie.
3. Przystąpienie do Programu Lojalnościowego rozpoczyna się z chwilą złożenia przez klienta na Karcie Rejestracyjnej pisemnej akceptacji lub zaznaczeniem odpowiednich checkboxów na stronie internetowej sklepu on line Spółki. Po spełnieniu warunków określonych w Regulaminie Uczestnik otrzymuje status członka Klubu Stałej Klientki co jest potwierdzone otrzymaniem przez Uczestnika Klubu Stałej Klientki rabatów, na zasadach opisanych w pkt IV Regulaminu.
4. Z chwilą złożenia przez klienta pisemnej akceptacji na Karcie Rejestracyjnej lub zaznaczeniu odpowiednich checkboxów na stronie internetowej sklepu on line Spółki Uczestnik akceptuje wszelkie postanowienia zawarte w Regulaminie.


III. WARUNKI UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM
1. W celu poinformowania klientów o Programie Lojalnościowym, personel Salonu oferuje uczestnictwo w Programie Lojalnościowym nowym klientom, którzy chcą dokonać zakupu w Salonie, szczegółowo informując o zasadach oraz korzyściach płynących z uczestnictwa w Programie.

2. W Programie Lojalnościowym może brać udział klient – osoba pełnoletnia, który wypełni czytelnie danymi osobowymi Kartę Rejestracyjną lub Okno Rejestracyjne na stronie internetowej sklepu on line Spółki, wyrazi jednocześnie pisemną zgodę na udostępnienie i przetwarzanie danych osobowych oraz wyrazi zgodę na przystąpienie do Klubu Stałej Klientki i zaakceptuje postanowienia Regulaminu.


IV. ZASADY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
1. Uczestnik Programu Lojalnościowego dokonując zakupów w dowolnym Salonie, zbiera na swoim Koncie punkty w wymiarze: 1 złotych – 1 punkt. Pierwsze naliczanie punktów odbywa się już w dniu złożenia przez klienta na Karcie Rejestracyjnej pisemnej akceptacji lub zaznaczeniu odpowiednich checkboxów na stronie internetowej sklepu on line Spółki, jeżeli w tym dniu Uczestnik dokonał jednocześnie zakupu w Salonie.
2. Ustala się następujące zasady przyznawania rabatów:
1) po osiągnięciu ilości 2000 (dwa tysiące) punktów zapisanych na Koncie, Uczestnik przy następnych zakupach uprawniony jest do otrzymania 8 % (osiem procent) rabatu i otrzymuje status Stałej Klientki. Należny rabat udzielany jest w stosunku do ceny pierwotnej (regularnej, nieobniżonej), na każdy zakup w Salonie i nie przysługuje na towary przecenione.
3. W celu identyfikacji danych Uczestnik może być poproszony przez personel Salonu o okazanie dowodu tożsamości (dowolny dokument ze zdjęciem) w momencie zgłoszenia woli zakupu z rabatem w ramach Klubu Stałej Klientki.
4. Rabat z tytułu uczestnictwa w Klubie Stałej Klientki nie łączy się z innymi rabatami i promocjami, chyba, że co innego wynika z warunków danej promocji. Uczestnik Klubu Stałej Klientki sam wybiera korzystniejszą dla niego formę rabatu przy zakupie. Rabat nie jest zbywalny na inną osobę.
5. Uczestnik będzie otrzymywać drogą pocztową, SMS-ową lub/i mailową informacje o kolekcjach, promocjach, wyprzedażach, konkursach, pokazach i innych imprezach oraz akcjach organizowanych przez Spółkę, na co wyraża zgodę.
6. Spółka zastrzega sobie prawo do uznaniowego przyznawania Uczestniczkom dodatkowych rabatów, upustów, kart podarunkowych, powiadamiając o powyższym Uczestników, w tym o zasadach uczestnictwa drogą pocztową, SMS-ową lub/i mailową.


V. STATUS VIP
1. Uczestnikowi Programu Lojalnościowego przyznaje się status VIP uprawniający do 12% (dwanaście procent) rabatu należnego w stosunku do ceny pierwotnej (regularnej, nieobniżonej), na każdy zakup w Salonie (na towary przecenione rabat nie przysługuje). Status VIP przysługuje po spełnieniu łącznie następujących warunków:
1) Uczestnik musi posiadać właściwie wypełnioną Kartę Rejestracyjną lub Okno Rejestracyjne na stronie internetowej sklepu on line Spółki, wyrazić jednocześnie pisemną zgodę na udostępnienie i przetwarzanie danych osobowych oraz wyrazić zgodę na przystąpienie do Klubu Stałej Klientki i zaakceptować postanowienia Regulaminu,
2) obrót całkowity Uczestnika za zakupy w Salonie zapisany na Koncie przekroczył/bądź jest równy kwocie 50.000 zł,
3) Uczestnik jest aktywny zakupowo, tj. data ostatniego zakupu w Salonie zarejestrowana na Koncie nie jest starsza niż 24 miesiące.
2. Uczestnikom, którzy spełnili warunki opisane w podpunktach 1) i 2) w punkcie powyżej, ale których ostatnia data zakupów w Salonie zapisana na Koncie jest starsza niż 24 miesiące przysługuje rabat w zredukowanej wysokości 8%, zgodny z zapisami rozdziału IV Regulaminu punkt 2, podpunkt 1).
3. Do zasad przyznawania rabatu 12% stosuje się zapisy rozdziału IV pkt 3-6 Regulaminu.


VI. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
1. W pisemnej akceptacji lub zaznaczeniem odpowiednich checkboxów na stronie internetowej sklepu on line Spółki Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Spółkę w celach marketingowych, a także otrzymywanie ofert produktów i informacji o kolekcjach, promocjach, wyprzedażach, konkursach, pokazach i innych imprezach oraz akcjach organizowanych przez Spółkę, w ramach programu Klubu Stałej Klientki.
2. Wszystkie dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Uczestnik ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych oraz możliwość ich korekty zgodnie z art. 32 Ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późń. zm.).

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz na stronach www.caterina.pl w zakładce Polityki Prywatności oraz RODO.


POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 29 marca 2024 r. i zmienia poprzednio obowiązujący Regulamin.
2. Wszelkie prawa nabyte przez Uczestników w programie lojalnościowym Klub Stałej Klientki prowadzonej przez NAL Sp. z o.o. pozostają w mocy.
3. Regulamin obowiązuje przez czas nieograniczony, do dnia jego zmiany lub odwołania przez Spółkę.
4. Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu lub odwołania jego obowiązywania.
5. Regulamin dostępny jest w każdym Salonie oraz na stronie www.caterina.pl